watermelonlove Kızlar kızımla baharda, yazın rahat dışarı çıkıp hava almak için kanguru arıyorum 7.5 aylık
bombacimulayim Benim kangurum yoktu ama bir sebepten ihtiyacım olmuştu o an arkadaşımdaydım o da kendininkini vermişti. Pierre cardin markaydı çok rahat etmiştim aynısından kendime de aldım . Tavsiye ediyorum