Herkese merhaba. Happymom’dan buraya geleli yani doğum yapalı 18 gün oldu :) Çok güzel bir hamilelik süreci geçirdim, doğumum da çok güzeldi. Ancak işler bebek ile birlikte değişti. Oysa kendimi çok hazır hissediyordum, birçok kitap okudum, bir sürü eğitime katıldım. Hastaneden eve geldikten sonra her gün ağlar oldum :) Çok şükür artık daha iyiyim. Ağlama sebebim de sırf bebeğimin iyi olmasını istemem. Uykusuzluk vs. gözümde hiç değil. Acaba doyuyor mu, sütüm yetiyor mu gibi birçok soru vardı aklımda ki hala da var. Şimdi de gaz sancılarımız başladı. O ağladıkça ben stres oluyorum :) Herkes alışacaksın, zaman nasıl geçecek anlamayacaksın diyor umarım ilerde dedikleri gibi bu günleri özlemle ve keyifle hatırlarım. Her anımıza şükrediyorum, benim gibi yenidoğan bebekleri olup endişe yaşayanlar varsa yalnız olmadığımızı bilmek için açtım başlığı. Tecrübeli annelerden dönüş almak içimi rahatlacak..