2bebeannesiii kayınvalidem sürekli yapıyor bunu. Sizin gibi belli zamanlarda değil ama son üç yıl içinde işten çıktı, işsizlik maaşı aldı, süresi doldu babasının maaşı bağlatti, ise girdi sonra tekrar çıkıp babasının maaşına geçti, şimdi yine ise girdi 6 aydır çalışıyor. Şu an okulda çalıştığı için muhtemelen yaz tatilde tekrar babasinin maaşa geçecek