Hanımlar merhaba benim bebeğim dört ayını geçiyor ama ben şimdiden ek gıda için tüyolar almak istiyorum mesela yulaflı kahvaltıyı nasıl hazırlıyorsunuz yeşil sebzelerde tadımı nasıl yaptırdınız ve sebze çorbalarıni nasıl hazırlıyorsunuz beni bir aydinlatirmisiniz şimdiden neler ile başlayacağım vs. Kafamda birşeyler var ama yinede hazır olmak istiyorum ek gıda sürecinde 🙂 bu arada süt alerjimiz var o zamana geçer mi bilemiyorum