Çıldırmamak elde değil bebeğime bütün mamalar gaz yaptı en son hipp conformil iyi geldi bugün gittim alayım diye 205 liradan 268 liraya yükseltmişler internette 303 lira haftada 800 gr kullanıyoruz anne sütüm hiç yok bu ülkede yaşamak haram demekki durumu olmayan ve sütü gelmeyen bebek ölsün mü bu nasıl fiyatlar ya