Yenidoğan kızım 1 ay 16 günlük, doğduğu günden beri hırıltısı var, hangi doktora götürsem serum fizyolojik ile burnunu temizleyin dediler ki hep temizliyorum. 1,5 aylık oldu baktık hala bu böyle ve ailede 22 aylık kızım da dahil hepimiz grip olduğumuz için kızımda öksürük de başladı ve ben çocuk hastahanesi götürdüm kızıma baktı ve enfeksiyon var yatış yapacak kadar değil ama salı günü gelin bakalım geçmemişse yatış vericem dedi ve enfluvir şurup yazdı.
Bende buradaki annelerden de okudum kızım şu 2 gündür sürekli ağlıyor, kucak istiyor ve kucakta sakinleşiyor ve de gazı olmayan çocuk sıkınıp gaz çıkarmaya çalışıyor.. sanırım bunlar yan etkisiymiş. Ya demem o ki bu şurup domuz ve kuş gribi için kullanılıyormuş kafam allak bullak oldu.. Kullanan ve faydasını gören var mı bu ilacı ?