monimom Kızlar merhaba doğumdan ne kadar süre sonra adet düzeniniz dengeye girdi ben 3 ay önce sezeryan doğum yaptım kırkim çıktıktan bir 20 gün sonra adet oldum ama bu ay 1 gün gecikti normal mi sizlerde nasıl olmuş tu
Masalingonunannesi monimom bende ayni o sekilde bazen 3 gun once oluyorum bazen 3 gun gec hala düzensiz 4 bucuk ay oldu dogum yapali emzirme sureci oldugu sürece boyle devam edermis diye duydum ben
monimom Merveensarelisa brn kirkimdan sonra bir kere oldum bu ay da olmam gerekiyordu bugün ama olmayınca korktum acaba dedim normal mi
monimom Tweetyy orasi öyle de birinci çocuktan sonra insan korkuyor senaryo fln kuruyor um kafamda hamile miyim birgun geciktim geçen ay oldum bu qy geciktim fln😅😅
Ayaz_35 monimom aynen valla evlendim evimde bikez adet oldum sonra hamile kaldım 7 ay geçti üstünden olmadım yaklaşık bir buçuk senedir adet görmüyorum normalmiş ama 😀
Tweetyy monimom valla bende korkuyorum esime diyorum hamile kalsam haberimiz olmaz sezaryen gobegim var hala,mide bulantimda pek olmaz, reglde olmuyorumki gecikme olsun 😄 hamile kalsam ruhumuz duymaz 🙈
Dolores monimom ben sezaryen doğum yapalı 4 ay oluyor doğru düzgün adet olmuyorum hala. Bir iki gün birkaç damla anlamıyorum bile. Herhalde uzun süre düzene girmeyecek
Dolores monimom oldum evet ama miktar olarak çok azdı, afedersiniz sadece tuvalete gidince görüyordum kan.
monimom Ayaz_35 baya unutmuş gibisin adet olmayı 😅 bende evlendim iki kere adet oldum sonra hamile kaldım doğumdan sonra da bir kere öldüm şuan yine yok