Masalingonunannesi Kikiriki ben hic kullanmadim sadece probiyotik kullandım 3 ayda da kestim 1 hafta zorlandi sonrasinda alisti
Kikiriki Masalingonunannesi Bizim çok kötüydü gaz sancılarımz mecbur kullandım iyi ki kullanmışim nefes aldım ama atakla birlikte başa sardık Sanki
Masalingonunannesi Kikiriki bende cok cektim ama asiri gazlida dedilrr ilaci onermediler bende oyle oyle çektim evet sanki bizdede oyle oldu gazini cokta güzel cikariyo tepiniyor o yuzden gaza bagladim bende cozemedim valla
Masalingonunannesi Kikiriki ayni dilden konusunca insan rahatliyor etraftan duyulanlar sinir bozucu oluyor
Kikiriki Masalingonunannesi 27 yaşındayım sen kaç yaşındasın. Valla öyle insan tek olmadığını bildiği zaman rahatlıyor 😊
Seymagil Masalingonunannesi 7 buçuk aylık oğlum, hâlâ ayaklarını sürtüyor birbirine. Oyun oynarken ağlarken gülerken hep yapıyor 😂 hiç bunun neden olduğunu düşüneceğimi düşünmemiştim 🤪 çok takmayın böyle şeyleri sürtüyor işte ayklarini keşfediyor 🙂😂
Tugce Masalingonunannesi var var ben yaşadım aylarca 😂😂 6,5 aylık geçti çok şükür. Şimdi de 8 aylık olmak üzere uyutmaya çalışırken arkasını dönüp kaçıyor ama olsun