busracicek Valla instegramda herkesin bebesi kitap bakıyo,inceliyo,hoşlarına gidiyo maşallahları var. Benim bebe 1 yaşında anca yiyip kemiriyo 😏😀 var mı aynı durumda olan düzelir mi dersiniz bu durum 🤷🏻♀️
cocomelon33 busracicek benimki de öyle eline ne alsa ilk ağzına atıyor😅Bu yüzden kitap falan okuyamıyorum ,inceletmek istiyorum yırtıyor ince sayfalı olanları
kahvekokusuu busracicek 15 ay olana kadar benimkide öyleydi sonra geçti ama tabi kalın karton sayfali kitaplar almıştım
Elifyankii3 busracicek 24 aylık hala ısırıyor yani kitap olduğu biliyor ama dişinin kaşıycağını düşünüyor
BARTUMOM busracicek benim oğlumda 15 aylık kitapları çok sever hiç ağzına götürmedi aslında hiç başka şeyleri de ağzına koyma ısırma durumu olmadı bazi bebekler oral dönemleri daha yoğun ve uzun süreli yaşıyorlar o yüzden herseyi ağızlarına götürüyorlar
busracicek kahvekokusuu kalın karton falan hiç farketmiyor ya bildiğin yiyip çiğniyo. Gördüğüm bebeler nerdeyse kendileri okucaklar okadar ilgilerlerki