Merhaba kızlar. 13 aylik bebeğim var iki hafta önce hastalanmisti ateş boğaz ağrısı vs antibiyotik kullandık düzeldi çok şükür. Normalde günde 1 veya 2 defa kaka yapardı beslenmesi normal şükür. ama 4-5 gündür günde 5 defa kaka yapıyor ve kivami da öncekine göre sıvı biraz. Endişelenmeye başladım doktora götüreceğim ama randevu alamadım özel hastane vs de yok neden olabilir acaba