Suna01 Merhaba anneler lansinohun elektrikli pompasının biberonunu da kullanıyorum bebeğim 15 günlük biberon başlığının kaç aya kadar olduğu da yazmıyor hızlı akışlı gibi geldi bana bilenler var mı acaba
neslicanben Suna01 bende 3 adet vardı biberon başlığı tek delik,iki delik, üç delik diye. Alırken eşim ayrıca mı aldı yoksa setin içinden mi çıktı bilmiyorum. Sizin ki kaç delik var biberon ucunda
Suna01 neslicanben yaprak_34 bir delik var ama hızlı geliyor sanki ben bugün tekrar lansinoh biberon başlığı aldım da tek delik yine s aldım m-l bin başlığında kaç delik var hiç bakmadım
yaprak_34 Suna01 kızım 9 aylık m kullanıyoruz bir delik var .yeni doğunca s kullanıyorduk o da bir delikti .
yaprak_34 Suna01 demekki değil 😂ben alırken görevliye sordum,bebeğin ayına uygun olanı görevli m almamı söyledi 🤷♀️