Merhaba deneyimli anne/babaların görüşlerine ihtiyacım var. 2 aylık bebeğim şuan pusette sallayarak, kucakta pışpışla, bazen emzikle yattığı yerde hatta bazen ayakta sallayınca uyuyor:) eğer uyumak istemiyorsa sırayla hepsini denemek zorunda kalıyorum. Asıl isteğim emziğini vereyim beşiğinde uyusun ama her zaman öyle olmuyor:( siz bebişlerinizi nasıl uyutuyorsunuz var mıdır öneriniz ?