Otobüste eve dönüyodum saat 5 de evde olmam lazımdı. İneceğim durağa yaklaşınca saate baktım saat 5 olmuş kendi kendime ay geçtim kaldım falan dedim ayağa kalktım inmek için şoföre durakta inebilir miyim diyeceğime 😂😂 Saat 5 diye bağırmıştım😂😂😂 rezil olmuştum herkes eee dermiş gibi üzüme bakmıştı 😂😂😂