Aylar sonra ilk kez bir tunik alayım dedim almaz olaydım 115₺ ödedim hamileyim bi yere çıkamıyorum hastaneye giderken bolca giyerim diye düşündüm ama hüsran 🤦🏻♀️ Önünde boydan boya çizgii halinde defosu var hayır yani sen nasıl butiksin nasıl satıcısın ki görmeden bunu paketleyip gönderebilirsin ? Kızlar dağ başında oturuyorum zaten yakında kargo şirketide yok direk iade edicem paramı alıcam görmeden asla bi çöp almam buda bana ders olsun yazıklar olsun yaa 😔😔