Kızlar oğlum 7 aylık bizim yatağımızın üzerindeydi bende yanındaydım nasıl oldu anlamadım Bi anda dönerken kafasının üzerine yere düştü ağlamaya başladı hemen aldım yalnız olunca napıcağımı bilemedim korktum sonra yüzünü yıkadım sustu biraz emdi bişeyleri takip ettirdim takip ediyor oturuyo da ama böyle Bi mazlumlaştı gibi geliyo başka Bi anormallik yok şişlik morarma vs doktora götürmeyi miyim yada başka yapabileceğim bir şey var mı bilen bişeyler söyleyebilir mi