Ek gidaya basladik ama tam doydugunu dusunmuyorum tadimlar bitti corba falan yediriyorum yanina yogurt sevdigi seyleri yapiyorum ama doyarak kalkmiyor masasindan ustune ayni nirmalde 150 iciriyorsam yemekten sonra yine 150 cc iciyor ben anlamadim ya doyuyormu sozce yemek aliskanligini nasil kazandirmam gerekiyor sadece geceleri mama icsin yeter gunduzde bir iki defa ek gida agirlikli olarak vermek istiyorim :(