Süt izni kullanan var mı nasil oluyor günde kaç saat ders alınıyor uygulama nasıl bilen var mı ? Yönetmelikte 3 saat izin verilir diyor ama ev uzak arabayla gidip gelmek çok maliyetli olur bana nasıl bir program talep etmeliyim bilemedim önerilerinize açığım. Okul ikili öğretim bu arada ben ögleci olmak istiyorum