Kizlar öncelikle merhaba. Kızıma memeyi biraktiriyorum. Haliyle uykuya geçişte bir düzen oturtamadik. Böyle gidecek diye çok korkuyorum. Gece olsun gündüz olsun ağlamadan uyumuyor. Yani demek istediğim mesela yatıyor pis pis yapıyorum kalkıyor oyun oynamaya gidiyor. Veya besige yatırıyorum kalkıyor beşiği sallayıp oynamaya başlıyor. Ben geri yatirinca da sanki canı yanmış gibi ağlıyor. Bir kere olsun düzgün geçmedik uykuya. Bu hep böyle mi gidecek ya??