yagizinannesiiiiiiiiii spinal oldum ben o bas agrısından gözümü açamıyodum minoset kullandım doktoruma danışarak emziriyodum çünkü bi zararı yok sadece kafein anne sütüne cok az bir miktar geçer o da sıkıntı değil dedi.daha sonradan öğrendim ki ameliyat sonrası kahve tüketmek gerekiyormuş olmaması İçin tabi benim hiç bilgim yoktu zaten minosetin geçirmesinin sebebide içinde kafein bulunması