Hangisi bebek için uygun sizce rahatlık olarak 21 no giyiyor kızım yürüyeli 6 ay oldu
Serpil51 viccodan memnunuz
Nike kullanıyor şuan bi tık ağır sanki bana mı öyle geliyor bilmiyorum