Sevdenur97 26. haftada yaşadım 16 tansiyonla acile gidince tahlil yapıldı. Protein kaçağı ve tansiyon bir arada ise gebelik zehirlenmesi deniyor. Ben yaşadım Allah kimseye yaşatmasın. 37. haftada zar zor geldim. Tansiyonda çıkınca suyum sınırda 11 hafta geçirdim. Hemen tuzu kesin sık sık tansiyonunuzu ölçün kızartma yağlı yiyecekler asla yemeyin hemen proteini etkiliyor