Biri1 Ben cok tercih etmiyorum sebebi ise bebeğimi kucagıma alıyorum ister istemez yanagını yanagıma değdiriryor. Eliyle yüzüme oynuyor. Anca dısarı cıkacaksak gezmeye giderken yapıyorum o zmanad arabasında oluyor genelde zaten eve gelince ilk fırsatta dusa giriyorum 🥴