Merhabalar hanımlar , 4 ay 15 günlük ikizlerim var, bundan 3 hafta önce çok kötü hasta oldum bayıldım şovu kaybından acile taşındık serumlar falan derken 2 gün kendime gelemedim. Zaten doğduklarından beri doktor tavsiyesi meme ve mama gidiyorduk. Bu hastalığıma kadar sütüm çok güzeldi ama hastalığım olduktan sonra azaldı. Yeniden çoğalır mi ne yapmam gerekiyor ?