ddurununannesiiii Merhaba kizlar ben anakucagi almak istiyorum kızıma şuan 22 günlük babyjörn tarzda kendi kendine hareket ettiğinde sallansin istiyorum ama biliyorsunuz ki babyjörn ler Cook pahalı o tarz muadil aynı işlevi gören anakucagi oneriniz varsa alayım
Zeynep3409 ddurununannesiiii ddurununannesiiii aynn öyle o marka çok pahalı bende istiyordum ama muadilini aldım henüz gelmedi ama yorumları falan araştırdım herkez çok memnun gelsin bakalım tecrübemi paylaşırım 790 liraya aldım bu arada ama babyjörn almak isterseniz dolap uygulamasından ikinci el alabilirsiniz 2 bin lira civarında var orda
Pozitif93 ddurununannesiiii Mamma markası aldım ben. Bebeğim küçük olduğu için çok kısa süreli denedik. O yüzden detaylı yorum yapamam ama ilk izlenim olarak beğendim.
ddurununannesiiii Zeynep3409 valla ikinci eller bile çok pahalı şuan hayat bu kadar pahaliyken anakucagina o kadar para verilir mi tartışılır tabi maddi imkanı olan alır orası ayrı
Zeynep3409 Leylaninannesi45 evet geldi ama kızım pek sevmedi durmadı içinde iade ettim çok hevesle almıştım. Bence güzel bir ürün ama çok basit duruyor fiyatına göre Ve çok kısa süre kullanılır bence bebek biraz büyüdüğü zmana kullanamassınız
Leylaninannesi45 Zeynep3409 benim bebeğimde 2,5 aylık şu an ve hep benim üzerimde bende faydasını götür müyüm ki dedim