7 aylık bebeğim yaklaşık 3 aydır sadece yatarak emiyor. Meme reddi yaşamıştık sadece yatarak emzirecek çözüm bulmuştum. Ama çok zor oluyor ve uykusu gelince emmek istiyor sadece haliyle sütte de bi azalma var tekrar kucağımda emzirmek istiyorum başarabilir miyim :(