Cindy_35 ben beyazına erken başlayanlardanım. Tadım süresini daha uzun tutarak (yaklaşık bir hafta kadar denedim hep) başladım. Tadım sonunda bir bütün yumurtayı vermeye başladım. Sabırım 9 aylık gibiydi.
Uzmanların yumurta beyazı hakkındaki görüşleri artık erken verilebilir yönünde değişti. Çünkü alerjen besinleri daha erken vücuda tanıtmak, alerji riskini azaltıyor.