Sanırım 5 aylık bebeğim covid eşim İstanbula gidip gelmişti bir kaç gün sonra birden ateşlendi baş ağrısı halsizlik oldu gitmedi Dr a bir iki gün sonra da bebeğim de birden ateşlenme dra götürdüm evde hasta var mı dedi muhtemel covid olabilir dedi ama başka bir şey yapmadı ateş düşürücü verirsin dedi bir kaç gün böyle olur dedi yaşayanlar neler yaptınız çok üzülüyorum 2. Gün şurup olmasa ateş kolay kolay inmiyor