Rabia6025 o zaman bu bir üst modelidir tahminimce dönen modelidir yani yüksekliği nasıl ya camdan dışarıyı rahat seyrediyor mu birde yatış pozisyonu nasıl başı düşüyor mu kafam çok karışık Kraft spin Signalle arasında kaldık o şuan civilde bizim burada 3000 TL nette 4000 hep eşim Kraft alalım pahalandırmadan diyor ama sanki camı iyi görmüyor yatış pozisyonu iyi değil diye yorum gördüm hepsimi böyle acaba ya arabada da denenmiyor ki deneyip alasın