Zynpskrn Arkadaşlar yardım edin akıl verin bebeğim 3 ay 3 günlük dışarıyı sevmiyo galiba arabada durmuyor kucağımda ağlıyor bebek arabasında da durmuyor ana kucağı takıyorum evde deniyorum istemiyor biyere gitmeye korkuyorum artık ne yapacağım?
Moonlightttt Zynpskrn o zamanlar öyle yapıyorlar endişelenmeyin. 5.ayda dışarı keşif merak ayı,o zaman durur
Wanderlust Zynpskrn alismasi lazim once 3 ay cikmadiysaniz ondan olabilir once mahalle icinde yarim saatlik yuruyuslerle deneyin aglayinca eve donucek kadar yakinda olun hemen eve dondukce guven de gelir oyle oyle sureyi arttirabilirisniz biz o sekilde alistirmistik☺️
mrvklncc Zynpskrn benim de 7.5 aylık bebeğimde yeni başladı hiç bi yere gidemiyorum insan yadırgıyordu bi ara şimdi yer de yadırgamaya başladı hiç bi yerde uyumuyor uyku saati haricinde çıkarsam çıkıyorum çok da çabuk uykusu geliyor huzur vermiyor bana en fazla 2 saat içinde gittiğim gibi apar topar geri geliyorum🙄
NurCum En Sevdiği Oyuncakları Arabaya Bağlayıp Önüne Bırakın Müzik Açın Eğlenerek Gidin 3 Aylık Bebek Ne Anlar Demeyin Valla Çok Anlıyorlar Özellikle Cuckoo Aşırı Eğlenceli Geliyor Bebeklere
Zynpskrn NurCum o müziği de ilk defa duydum actım baktım eğlenceli baya deniyim bakalım inşallah iyi gelir. 🥰
NurCum Zynpskrn mutlaka eğlenerek gülerek hayvanları taklit ederek çıkın inanın sizede onada iyi gelcek başka müziklerle konuşarak taklitleşerek gidin yolda. Oğlum 1 yaş 1.5 Aylık İnanın Doğdu Doğalı Ben Öyle Yaptım Şuan Dışarı Çıkardığımızda Tek Ağladığı Yer Minibüstler Onun Dışında Heryere Eğlenerek Giiyoruz
Zynpskrn Wanderlust cıkıyorum hava güzel olunca kapının önüne o zaman da durmadı 2aylığı gecinci cıktık hep kapıya balkona falan mız Mız yapıyor
mrvklncc Zynpskrn alışmayan bebek alışmıyor zaten devamlı da huy değiştiriyorlar umarım sizin bebişiniz düzelir
AslanannesiAyse Zynpskrn benim oğlum da o aylarda yaza denk geldiği için sıcaktan dolayı evde uyumazdı bende mecburen hergün onu alıp dışarı çıkarırdım uyusun diye 😬