Güzel anneler kablosuz dikey süpürge önerisi istiyorum sizlerden. robot süpürge almıştım ama çok toz kaldırdığından, eşiklerden geçerken toz bırakmasından vs çok sıkıldım ve sattım onu. En bilindik söylenen dyson ama dysonlar çok pahalı. Evladiyelik de olsa öyle 8-10 binler veremem süpürgeye. Bu şekilde bana önerebileceğiniz marka model nelerdir? Dyson ın eski modelleri var 5 bine falan ama üstüne çok model çıkmış. Yine de dyson diyip ona mı yönelmeliyim yoksa başka markalara mı?