Kızlar kızım hala emeklemiyor 😁 azıcık tembel mi ne ayrıca dönemiyor yani sırt üstü koysam ancak yan döner yüz üstü dönemiyor.yüz üstü koysam öyle uzanıp kalıyor hemen ağlıyor.normalde güçlüdür yani elini tutsam ayakta hemen adım atar yürümek ister yürüteç var onda geziyor baya hızlı hızlı dolanıyor çok seviyor.bu kıza nasıl öğretebilirim acabaa😀