Rabiays Adesbade tavsiye etmiyorum şuan herkeste bi heves herkes yaptırıyor ama kullanışlı değil kaba yer kaplıyor İKEA’nın büyüyen çocuk yatağını tavsiye ederim yerine hafif güzel kullanışlı
zisanc Adesbade bende montessori yaptırdım çok memnunum 2.5 aylığız..yatağına bir de salıncak kurdum :) orada oyalanıyor kendi kendine ben memnunum valla
Yusra34 Rabiays Adesbade Biz kullanıyoruz 😊 montesorriden beni vazgeçiren bu yatak oldu. 13 aylık kızım suan için orta uzunlukta kullanıyoruz bir yanında yastık koydum. Çok deli yatıyor neyime güvendim aldım bilmiyorum 😅 ama cok pratik rahatca itilip kakılıyor temizlemesi kolay ve çok şık
Baynimir Yusra34 link atabilir misiniz zahmet olmazsa. Oda yapacağım da oğluma montessori kaba geldi daha doğrusu odamız çok küçük fazla yer kaplamasını istemiyorum ☺️
Yusra34 Baynimir https://m.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/3-7-yas/karyolalar/29123958/minnenluroy-uzayabilen-cocuk-karyolasi.aspx?gclid=CjwKCAjwmZbpBRAGEiwADrmVXvupQdFiPYvLdeIcOTPH6rC7jUregYm6E-1Qpdcs_4q0bQ6jHKdlsxoCsDoQAvD_BwE Mobilya olarak ta var. Ama biz bunu begendik. Dediğiniz gibi bizimde odamız kücük,kaba ve ağır montesorri. 3yaştan sonra yazıyor içeriğinde ama yüksekliği montesorri ile aynı hatta daha kısa bile olabilir. Birde 629 yazıyor ama biz mağazadan 587 ye aldık
Baynimir Yusra34 çok teşekkür ederim. Görüntü olarak çok beğendim. Montessori olayı birkaç yıllık gibi geliyor bana. Bu tarz karyolalar genç odası yapana kadar idare eder sanırım :)
Yusra34 Baynimir Olurda alırsanız ikea montoj ve kargo ücreti alıyor her ürün için ayrı. Bize ordaki satış sorumlusu arkadas kurulumu cok kolay elin tornavida tutuyosa kurarsın abi bosuna ücret ödeme dedi,eşim kolay kurdu gercekten. Aklınızda olsun
Ahsenimltm Egem bebeginiz kac aylikken kullanmaya basladiniz dusme falan olur dedielr bana ben 6-7aylikken ayiracagim