Ozlem2904 6 ocakta sezeryan oldum, Bebeğim 2ay 13gunluk 2 seferdir tekrar etti. Sanki karnımda tekme hissediyorum. Acaba rahim m kasiliuo? Yani hamile olamam olsam bile bu kadar erken hissedemem. Sizdede oluyo mu bu?
Aybukeomrrr Ozlem2904 evet3 ay oldu sezaryen sonrası sanki bir kıpırdılar oluyor gibi hamile değilim neden böyle bilmiyorum
Urasko Ozlem2904 16 aylık bebeğim hala bile bazen oluyor bana. Yeni doğum yaptığımda daha fazla oluyordu normal diye düşünüyorum
YavuzCagan Ozlem2904 17 aylık oglum karnım ac oldugunda ve yatınca düz bi şekilde bende hissediyorum sebebini biliyordum burda görmüştüm şuan hatırlamıyorum unuttum ama post araştırın bi isterseniz ama kötü bişey değil korkmayın normal yani
senamiray Ozlem2904 normal doğum yaptım ama bana da öyle oluyordu ilk aylar sanki bebek kımıldıyor gibi ama kan testi verdim bi şey yoktu şükür
Mom42 Ozlem2904 canım bende de oluyordu doktora gittim gaz olduğunu söyledi şu an bebeğim 15 aylık hala olur ara ara Nadir de olsa
[silindi] Organlar bağırsaklar vs yerine oturuyor. Malum içerisi baya bı genişledi. Hepsi yer değiştirdi. Bebiş gidince hepsi yerine geçiyor geri. Ben öyle duydum yani. Normal. Bnde ilk zamanlar düşünüp duruyordum kara kara
NehirVolkan Post sahibinden özür dileyerek ben de sizlere bir şey sorsam 3 ay oldu doğum yapalı 2. Bu ama çatlaklarım ağrıyor normal mi aca bide sezeryan yeri hafif sızlıyo
Ozlem2904 NehirVolkan catlaklar için hiç b bilgim yok ama dikiş yerinizi banyodan sonra iyice kurulayın. 2.5ayligiz doğumdan sonraki 4gun sonra sizlama yanma vs olmadı. Özellikle dikkat ettim banyodan sonra kurulamaya