Esra1202 Kizim 20.aylik oldu henüz bingildagi kapanmadı..sizlerde de bebeginin gec kapanan var mi anneler.
Aysemcan Esra1202 evet bizimde hala kapanmadı 17 aylık. Haftaya tahlil yapılcak bakalım inş bişey çıkmaz. Doktor biraz korkuttu beni açıkcası. Eskiye göre azaldı ama tamamen kapanmadı. Sizde durumlar nasıl
Busegg Esra1202 benim kızım 18 aylık daha kapanmadı tam. Doktor 2 yaşa kadar olabilir kafa çevresi büyüklüğü önemli demişti
Esra1202 Kan tahlilleri falan yapildi. Endokrin bolumude bakti kapanir 2 yasa kadar dedi. Hizli bi sekilde. Bas parmak ucu kadar kalmis
Esra1202 Benim oğlumun da gec kapanmıştı genetikte olurmuş dedi doktor. Bas cevresi onemli. Buyuk degilse sıkıntı olmuyor galiba.
Esra1202 Evet duzenli olarak veriyorum. D vitamin.degeri de normal. Troid leri falan. Bi usg kaldi cekilmedik
Esra1202 Evet banada oyle demisti. Bas cevresi kontrolu yapılıyor kapanana kadar. Bi postta 28 aylikken bebek oldugunu okumustum. Sorun yoksa kapanmamasina cok takilmiyolar galiba.
bbmoms Esra1202 bir nöroşirürji ye gitmenizi öneririm bizim de erken kapanmıştı suturlar kapalı ydi dsha doğrusu ama açık olması da sıkıntı olur mu ayni şekilde tam bilmiyorum
Esra1202 bbmoms ben cok fazla doktora götürdüm hepsi kapanir dedi bakalim 2 yasta kontrolde kapanmazsa tekrar yonlendirdikleri yere götürürum.ama.insallah kapanir. Gunesli havalar bi gelseydi hayirla .gunes iyi gelirdi
Ssemass Esra1202 . Erken doğum olduysada geç kapanabilir canım kızım 35. Haftalık doğdu doğduğunda çok açıktı bıngıldağı 2 yaşına birkaç gün var çok çok minik bi yumuşaklık var 2 kez yeni doğduğunda kafa ultrasonu çektirdik kan testleride güzel sorun yok dendi önemli olan baş çevresi
Esra1202 Erken doğmadi zmaninda dogdu.suturlar kapanmış altida sertlesmis yakin zmanda kapanir dedi en son götürdüğüm doktor . inşallah oyle ir baş çevresi 20 aylik 48 cm. Ayina uygun .takip ediliyor