Sedefe Gizos- bizde pek faydası olmadı aslında her çocuğun bünyesi farklı doktor bile hangisi iyi bilemezsin denemem lazım hepsini demişti 4 taneye yakın değiştirdik en sonunda bulduk bize iyi geleni
Yarennnnnaltnbsk Gizos- bizde de işe yaramadı hiç bi şekilde ondan sonra da Metsil kullandık o daha çabuk bağırsakları çalıştırıp gaz çıkarmasına yardımcı oldu ama tabi her bebeğin bünyesi farklı olduğu için bazılarına da aşırı iyi geliyor çünkü iyi bir marka Nurseharveys
Gizos- Deletedmom_61 oğlum 18 günlük 4 5 gunden beri gaz sorunu yasiyo uykusunda bilr ıkınıyo gazini cikaramiyo yeterince herhalde bu damla nasıl kullaniliyo peki ?
Deletedmom_61 Gizos- günde 2 kere 5er damla şeklinde verin isterseniz daha küçükmüş bebeğiniz ama siz mutlaka kimyon için
Deletedmom_61 Glsn7581 sabah öğlen akşam 5 er damla seklinde ama ekstra mutlaka kimyon kullan en çok onun faydası oluyor
Haffuse Kimyon kessinlikle tavsiye ederim… Sabah aksam kimyon iciyorum, onu ictigimden beri bebem daha rahat…