Selam güzel anneler bebeğim 8 ay 20 günlük oldu bir haftadır geceler artk emmek istemiyor gece 11 de son kez güzelce emiyor ve sabah 8 e kadar uyumak istiyor önceden gece 11 de emer uyurdu gece 4,5 gibi uyanır bi kere daha emerdi sonra sabah 9 a kadar uyurdu ama şimdi böyle olması beni üzüyo acaba zayıflarmı çokmu aç kalıyo diye düşünüyorum bu durum banada iyi geldi aslında rüya görmeyi unutmuştum resmen bir haftadır rüya görüyorum 😅 bir iki sefer vicdan yaptım gece 3,4 gibi emzirmeye çalıştım ama kesinlikle istemiyor ağzını kitliyor sinirlenip kafasını çevirip uyumak istiyo fikirlerinizi almak istedim sizinde çevremde gece uyusun daha ne istiyosun kendin kaldırırsan alışkanlık yapar hep uyanır artk diyende var o kadar saat aç kalınmaz zayıflar diyende…