Hanımlar oğlum 8 ay 6 günlük boş boş ağlamayı o kadar çok seviyor ki huysuz sanırım oyuncak oynarken falan çığlık ata ata oynuyor hani 40ında falan da hareketliydi o zaman da ağlardı durmazdi simdi de öyle cokkk yoruluyorum artık onun ağlaması yoruyor beni boş boş ağlayınca o uyuyunca boş duvarı izliyorum sessizlik ne güzel diye.. böyle olan anneler var mi ne yapabilirim ortada bisey yokken ağlamasın istiyorum