Kelebek Kızlar henüz 3 ay 8 günlüğüz oğlum 2 gündür çok huzursuz hafif ateşi de var gibi emmede zaten 1 aydır sorun yaşıyoruz ve iştahsızlığı var alt 2 dis yeri kabarmış iyice. Kabarmasi normal mi? Diş çıkarıp çıkarmadığını nasıl anlarız?