Sanyamm Kızlar doğum yaptığımdan beri kalbim sürekli sıkışık sürekli nefesim dar sanki sürekli stresliyim kaygiliyim gibi sürekli stresli biride deilim ama bu durumda olan var mi
Asuyar Sanyamm lohusa depresyonda olabılır B12 eksıksede olur kansızsanda olabülür. Bir değerlerine baktır bırsey yoksa kardıyolojıyede gorun.