Aysegl59- Mrsbayan Tekirdağ yasadgm sinopta memlektm kiralar hakkında bilgim yok ama gezilck gelişmiş güzel sehirler
KubosM Mrsbayan Merhabalar biz şimdi Diyarbakırdayız emniyetin yeni atama listesine göre buradan sonra Siirti düşünüyoruz memnun musunuz? Artıları eksileri nelerdir 😊
Mrsbayan KubosM Siirt merkez rahat hem polis ve asker için. Merkezde güzel 2 avm 3 hastanesi var 2 özel 1 devlet. Yani küçük ama sıkılmayacağınız bi yer. Şurama kadar herkes uzatma veriyor burda kalmak için bizde dahil 🥰
KubosM Mrsbayan Yaa ne güzel bizde Diyarbakırda kalmak için uzatma verdik bakalım. Biraz araştırdım Siirti buraya benziyor o yüzden Siirti yazalım seneye diye düşünüyoruz oğlan küçükken bitirelim doğuyu diye 🙈 çok teşekkür ederim ❤️
aybikreis Egeanul Hava ısınınca sahile çıkalım isterseniz tanışmış oluruz,çocuklar da 😊 Kedileri besliyoruz genelde biz