Ozgemre valla kırkı çıkana kadar yapar dediler kırkı çıktığında da devam etti 4 ay çektim bir muayene ettir eğer bir sağlık sorunu yoksa bir süre daha devam eder ben doktor a gittiğimde tekrar kalça ultrasonu çektiler kan tahlili yaptılar bir yerine birşey mi oldu diye baya kontrol ettiler hassas oldukları için herşey olmuş olabilir dedi doktor ama çok şükür çıkmamıştı ama tedbiri elden bırakmamakta fayda var