Kızlar ben bir hata yaparak bebegımı telefona alıştırdım daha sonra tekrardan bıraktırdım ve 6. Hastalıga yakalandıktan sonra tekrar bakmaya devam ettı lütfen yardım edin bu konu da bana ne yaptıysam olmadı bi türlü bırakmıyor izlemeden yemek yemiyor uyumuyor bile bu konuda tavsiye edebileceğiniz yollar varsa söylersiniz sevinirim şimdiden teşekkürler