İkiyil önce falan bnde sordum ikiyuz TL istediler onbeş TL fln değil onbeş TL olan yenileme sadece eski usul kartın değişimi . malesef soy ismi değişikliği ücretli bnde hala değiştirmedim cipli sisteme fln geçilecek denmişti iki ayrı ugrasmayim dedim beklettim demek 300 kere çıkmış eyvah eyvah 🤭