Minisin_annesi
Bu kadar olana kadar niye bekledin ki canim ya bi gecede bu hale gelmedi degil mi, ayaklari cok kotu olmus cunku ?? Yerinde olsam pazartesiyi beklemezdim en azindan bir hastanenin aciline gotururdum onlar hemen bakip anlar zaten dahada cogalmadan ilac kullanmaya baslarsin 2 gun az zaman degil kasintisi varsa hafifler, iyilesmeye baslardi.. Gecmis olsun