Dilanzh
Child41
Kartanesifts annesiannesi
erosunn_annesi
ElizArya
Ada_10
Bence en büyük nokta sabah 7.30 da kaldırop 9da uyutmak. Sonrada aralara 2 saaat serpiştirmek. biz henuz egitim kismina gecmedik suan sadece uyku saatlerimizi düzenledi ve bebegi o saatlere alistirmaya calisiyorum, 3 gün verdi bana. Ama gerçek şu ki saatler bile düzenlenince çocuk kendine geldi. Uyanması gereken saaten önce uyanırsa geri uyutuyorum hemen. Benim sorunum memede uyumasi, meme destegini birakirken bakalim nasil olacak egitiim. Çok yavaş geçişlerle bıraktırıcam diye söz verdi bakalım olacak mı. Ayrıca diğer eğitmenler gibi 2-3 hafta süre sınırı koymuyor, her çocuk farklıdır ve her birininki farklı zaman alabilir diyo. Gerçekten çocuğumla çok güzel bağım var zedelenmesini asla istemem, çok güveniyor bana, uyandığında bile ağlamaz bekler beni odaya gireyim diye. Güvenini kırmak istemiyorum çocuğun. Eğitimin ona zarar verdiğini hissedersem bırakırım valla. Bu hafta başlıyoruz pazartesi meme desteği bıraktırma işine. Bence eğer başarırsak paylaşayım sizinle, her birinizi etiketlerim. ne olacağını bilmediğim için boşuna önermiş olmayayım eğitmeni. Bide memnun kalmazsam hepimiz yanmayalım . 1000 tl bu arada eğitim. Bu eğitimi almak zorunda kaldım çünkü çocuk bölük pörçük 10-20 dk uyuyodu ve huysuzdu. Emzik gibiydim ve ikimizede zarar vermeye başladı.
Piraye2021
Ebruinc07
SulNur
Asolsu
gamgun
Alparslan_-34
Miniktospik