Merabalar hekese🤗🤗
Aslında genel anlamda sormak istediğim üstte fakat açmam gerkirse oğlumun yaklaşık 15gun önce ateşi çıkmıştı (2gun olmadan düştü yni inip cikiyodu)sonrasına öksürük ve burunda sümük dolu yaşadık 1hafta kaç kulladik çok şükür öksürük ve ateş yok fakat burnu hep doluyo,emerken ce uyruken hirilti hp devam ediyi(izotenik suyla günde 4,5kez aciyorz bu arada,odasının nemini dengeliyroum, sogan kesip koyuyrm)ama geçmiyo e en arkadaki son 4disleri geliyo ve ağzı çok akıyo.dislerin bu durumla bir ilgilisi var mı????birde burnu için neler yapabilriim başka????