Y2021 Oğlum 7 aylık ve 2 aydır bu şurubu kullanıyoruz. 1 tatlı kaşığı ile başladık ve bir haftadır 2 tatlı kaşığına çıkardık. Doktorum ilacım bağırsaklar için alışkanlık yapmayacağını ilacın bağırsaklar tarafından emilmeden atıldığını ilacın sadece kakayı yumuşattığını söyledi. Bebeğimin büyüdükçe ve ek gıdalarıda tükettikçe zaman içinde kendi kendine kakasını yapmaya alışacağını söyledi. Doktorumun tavsiyelerine, bilgisine çok çok güvenirim. Siz ne kadar kullanıyorsunuz?