Ummahan250820 6 bucuk aylık kızım var 3 gundur cok ıstahsız mama verıyorum yutmuyr ek gıda verıyorum saatlerce agzında bekletıyor ılaclarında aynı sekılde kafayı yıyecegım son zamanlarda cok huzursuz zaten neden boyle yapıyor acaba
TheMomm Ummahan250820 @Deletedmom_7 biberon postun da yutkunma sorunu var dediğinizi görmüştüm arkadaşa da yardımcı olabilir misiniz belki onda da ise yarar 😊
Deletedmom_7 Ummahan250820 doktoruna götürdünüz mü benim bebeğimde yutkunma problemi varsı sıvı şeyleri içemiyordu hala da öyle boğuluyor gibi oluyor koyumlaştırıcı kullanıyorum da yada bebek unlarından yapıyorum mamalarını (prematüre doğdu) acaba boğazında felan bademciklerinde bişi olabilir mi yutmasını engelleyen
Ummahan250820 Deletedmom_7 canm bebegım 3 gundur hıcbırseyı yutmuyor ne mama ne ek gıda ne ılac cokta ıstahsız neden bu sekılde oldu bır bılgın vrmı
Ummahan250820 Deletedmom_7 aslında 3 gun omcesıne kadar co kguzeldı ıcıyordu yıyordu mamasını falan ama 3 gundur bu sekılde mamayı falan ıcıyor ama az ıcıyor snrada agzında bekletıyor nefes almasıda normal herzamankı gıbı
Deletedmom_7 Yememesini belki o etkiliyor bide karnını aç baK bakalom nefes nasıl alıyor karnına çöküyor mu değişik
Can21 Ummahan250820 canım merak etme geçici bir süreç benim bebeğimde ara ara ağzında tutuyor sonra geçiyor yesin diye zorluyordum aç kalsın istemiyordum belki hasta yada diş olabilir kısa zamanda geçicektir