acemi_annee-23_ Kzılar bebeğim ve ben pozitif çıktık. Bebegim ishal oldugu için su kaybetmiş 2 gün yattı eve geldik bugün hamd olsun iyi. Sormak istedigin emdikten Snra kusuyor. Neden bu süreci atlatlanlar bilir yorum yaparmanz LÜTFEN
eceunverkanra acemi_annee-23_ Öncelikle cok gecmis olsun, biz de bu tip bir sey olmamisti postunuz ustte kalsin🌸🌸