blackandbride oioi set aldım: kaşık gereksiz bence,diş kaşıyıcı olarak güzel sadece😄 önlüğü ve tabağı güzel. bende vakumları tutmadı,bu nedenle bir eksi daha.
yorni marka kollu önlük ve yer örtüsü aldım aşşşırı memnunum😍
ebebek’ten 5’li kaşık aldım,çantada falan duruyor iyi oluyor.
Avent damlatmayan suluk ✅
cam rende👍🏻
Dökülmeyen tabak tarzı bir şey var ondan aldım🤌🏻
bir de yanınızda yemek taşımak için termos ya da kavanoz falan alırsanız tamamdır,bence😄